INKOMSTZERO

[IZ VIP] Här är det nya 'arbetsflödet' i Aweber som kan boosta dina resultat med upptill 75%... 

Låt oss titta på det lite nya arbetsflödet jag använder mig av i Aweber för att maximiera mina resultat i alla Vänskapsstrategi-kampanjer.

Enklast är om du loggar in på ditt konto och hänger med i instruktionerna samtidigt.

OK med dig?

Öppna upp en ny flik och logga in på ditt konto här

Så...

Nu är du inloggad, va?

Okej, bra.

Under "Messages"... ser du fliken som heter "Campaigns?"

Den ska du börja använda. 

Tidigare, när den inte fanns, använde jag follow-up series. 

Men inte längre. 

Nu gör jag istället allt det under "Campaigns". 

(Och ifall du redan har en jättelång serie emails via "follow-up series" så kan du enkelt flytta över dom till Campaign-sektionen utan några problem) 

Nu... varför gör jag det här?

Jo, för genom att göra allting under "Campaigns" så får jag (och snart du!) en rad olika fördelar.

Den absolut bästa fördelen?

Det är att du kan "tagga" alla som klickar på en länk.

Och som ett resultat av det?

Då kan du skapa en ny "campaign" där du skickar ut ett eller en serie specifika emails baserat på den taggen.

Om du inte hänger med...

Oroa dig inte.

Allt kommer bli glasklart när du läst klart allt det här. 

Mer, jag ska visa dig hur jag använder det här i ett superenkelt arbetsflöde som kan boosta dina konverteringar med upptill 75%...

Lyssna noga:

Tänk tillbaka till Vänskapsstrategin och batteri produkten jag marknadsförde.

Låt säga att jag skickar ut ett email där jag inte alls pratar om batteri produkten men istället något relaterat... 

Hmmm...

Vad sägs om att vi använder Iphone som ett exempel?

Japp, det får funka.

Så låt säga att jag skriver ett email om den senaste iphone telefonen.

Då kan jag ha en länk till produkten på Amazon.com's hemsida... men... jag kan lägga till en tagg som heter "iphone" och säga att varje person som klickar på länken i mitt email får den taggen i Aweber.

OK? Förstår du?

Och då kan jag ha en ANNAN campaign med 4-5 st emails som bara skickas till alla personer som har taggen "iphone" och som då bara snackar om iphone produkten och marknadsför iphone produkten... 

Hänger du med?

Förstår du hur viktigt det är?

Det innebär att du har en serie email som skickas ut som är hyper-relevant för bara dom som vill veta mer om just den produkten.

Med andra ord:

Alla som INTE är intresserade av en iphone skulle aldrig klicka på länken i mitt email så dom får aldrig heller några fler emails om den.

Men dom som ÄR intresserade? 

Dom får en serie nya emails som bara handlar om det.

Börjar du förstå potentialen?

Men jag är inte klar...

För här är ett annat super-enkelt sätt att använda det här nya arbetsfödet som jag själv använder nästan överallt nu.

Såhär gör jag:

I min lilla "välkomst-serie" (mina första 10-15 st emails som jag skickar ut när någon först skriver upp sig till min lista via min squeeze page) så har jag en tagg som läggs till så fort någon klickar på länken och går till Clickbanks försäljningssida. 

Så för att gå tillbaka till batteri-produkten i guiden...

Varje gång någon klickar på en av länkarna i min välkomst-serie så ger jag dom taggen "batterysalespage". 

Och då har jag en NY 'campaign' som startar cirka 20 minuter efter att dom fått den taggen med ett email som skickas ut.

(Oh, just ja. Det borde jag nämna. Du förstår...

När du skapar en ny "campaign" kan du välja att lägga till en funktion som heter "Wait" (du hitter den i den vänstra spalten när du skapar en ny Campaign) där du specifierar hur länge du vill vänta innan den här nya Campaignen ska skickas ut.

Då väljer du helt enkelt 20, 21, 22 minuter eller whatever)

Så när Aweber ser att den här personen har taggen "batterysalespage" skickar den ut ett email där det står:

------------------------

"Hey, do you have any questions about the Life For Battery product?

Hit reply and let me know. Happy to help.

Otherwise, don't forget... you try it without risk for a full 60 days.

To go back and get your risk-free copy, here's your link:

din affiliate länk

Regards,

Alex"

------------------------

Hänger du med? Förstår du vad vi precis gjort? Alla som besöker Clickbank-sidan får det där mailet utskickat 20 minuter efter att dom besökt den. 

Jag hoppas innerligen du förstår vidden (och potentiallen) i vad du precis fått av mig.

För du har precis blivit tilldelad en karta till LAVINARTAT mycket mer pengar.

Och något många andra du "tävlar" mot därute aldrig kommer känna till.

Så...

Snälla... 

Använd det här : -) 

OK? 

Och... du kan såklart göra det här arbetsflödet hur avancerat du vill.

Men i början?

Då rekommenderar jag att du börjar med det där sistnämnda.

För det är ett busenkelt sätt att öka konverteringen så du tjänar mer pengar.

Alex "nytt arbetsflöde = mer pengar" InkomstZero